Noi, PARC Hotels SA, B-dul Poligrafiei nr. 3-5, Sector 1, București, suntem extrem de preocupați de a vă garanta confidențialitatea și deplina protecție a datelor dumneavoastră cu caracter personal, în conformitate cu normele, principiile și reglementările în vigoare în Uniunea Europeană în acest domeniu, inclusiv cu REGULAMENTUL nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date.

Această Politică are scopul de a explica într-un mod simplu și transparent ce tip de date personale colectăm în legătură cu dvs. și cum le prelucrăm, se referă la datele personale ale clienților noștri, partenerilor de afaceri, alte persoane care intră în contact cu noi sau vizitează locațiile noastre, angajați sau persoane aflate în proces de angajare, colaboratori și se aplică datelor cu caracter personal colectate prin: e-mail, direct la recepție, formulare diverse, CV-uri, înregistrări video, web-site, social media.

În scopul desfăşurării activităţii, PARC HOTELS SA poate colecta, prelucra și stoca anumite date cu caracter personal necesare din punct de vedere legal, pentru încheierea unui contract sau din interes legitim, având obligația legală de a păstra datele pe care le colectăm despre dvs., inclusiv o anumită perioadă de timp după încetarea relației, în conformitate cu regulamentele privind obligația de „cunoaștere a clienților”.

Datele cu caracter personal se referă la orice informație care ne comunică ceva despre dvs. sau pe care o putem corela cu dvs. Acestea includ numele, adresa, data nașterii, numărul de cont, adresa IP, la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Informațiile cu caracter personal le furnizați către PARC HOTELS SA, atunci când deveniți client, vă înregistrați la serviciile noastre online, completați un formular, semnați un contract, folosiți produsele și serviciile noastre sau ne contactați în orice modalitate prevăzută de lege.

Prelucrarea se referă la toate operațiunile pe care le putem face în privința datelor, cum ar fi colectarea, înregistrarea, stocarea, ajustarea, organizarea, utilizarea, divulgarea, transferul și ștergerea acestora.

Politica de confidențialitate descrie:

  • Scopul pentru care colectăm și modul în care folosim datele dumneavoastră cu caracter personal;
  • Modului în care colectăm date cu caracter personal;
  • Temeiul procesării pentru scopul de mai sus;
  • Categoriile de date cu caracter personal pe care le colectăm și procesăm;
  • Perioada de stocare în vederea procesării;
  • Drepturile dumneavoastră și modul în care puteți să le exercitați;
  • Către cine putem transmite aceste date.

De asemenea, dorim să vă facem cunoscute măsurile pe care le luăm pentru a garanta securitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal precum și asupra modului în care ne puteți contacta în chestiuni legate de confidențialitate și de protecție a datelor dumneavoastră cu caracter personal.

 

Cine suntem

Parc Hotels SA, cu sediul în Bulevardul Poligrafiei nr. 3-5, Sector 1, înregistrată la Registrul Comertului cu J40/18126/1993, CUI RO 43819866, București, România, este un important jucător pe piața hoteliera din București. Măsurile prezentate în această informare se aplică în toate hotelurile din cadrul societății PARC Hotels. Pentru mai multe detalii despre locațiile Parc Hotels puteți afla accesând site-urile: www.ramadaplazabucharest.rowww.ramadabucharestparc.ro si www.vitalityclub.ro

 

SCOPUL PENTRU CARE COLECTĂM ȘI MODUL ÎN CARE FOLOSIM DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL

Societatea noastră colectează date în următoarele cazuri:

  1. Dacă sunteți un client sau un potențial client al Hotelului:

Avem obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră.

1.1. Pentru a vă oferi serviciile noastre

Vă solicităm date pentru a vă oferi serviciile noastre:

  • a vă putea rezerva camere și alte servicii în hotelul nostru. Temeiul de procesare al datelor este aici efectuarea unui contract;
  • a vă putea caza în hotelul nostru, cu temei legal de procesare al datelor cu caracter personal;
  • a vă înscrie în programul de loialitate (opțional), având ca temei de prelucrare interesul legitim al hotelului;
  • a deveni membru al SPA-ului nostru, având ca temei de prelucrare interesul legitim al hotelului, precum și efectuarea unui contract;

1.2. Pentru a comunica cu dumneavoastră

Este important pentru noi să putem comunica cu dumneavoastră în scopuri variate, cum ar fi acela de a afla opiniile dumneavoastră asupra serviciilor noastre, acela de a soluționa diverse sesizări ale dumneavoastră sau acela de a vă putea oferi servicii personalizate, oferite în timp util, în format electronic.

1.3. Obligație legală

În anumite situații vă putem solicita unele date cu caracter personal în temeiul unei obligații legale, impuse de legislația în vigoare.

1.4. Trimiterea de informări (newsletter)

Vă solicităm date pentru a vă trimite informări comerciale / newslettere, în format electronic. Pentru acest lucru vă cerem consimțământul / acordul și adresa de poștă electronică, în mod expres, și avem ca temei al prelucrării interesul nostru legitim.

Vă puteţi retrage oricând consimţământul, exprimând astfel opţiunea dumneavoastră de a nu primi newsletter-ul nostru în viitor, făcând click pe „dezabonare" atunci când primiţi e-mailul respectiv.

Categoriile de date prelucrate în contextul relaţiei noastre cu dumneavoastră sunt numele, telefonul, faxul, adresa, adresa de poştă electronică (opțional) precum şi alte date personale pe care ni le puteţi furniza direct si sunt folosite doar în scopuri legitime de afaceri.

  1. Dacă sunteți un angajat sau un alt tip de colaborator

2.1. Pentru a intra în relații contractuale cu noi (CIM etc.)

Vă solicităm datele impuse de lege pentru a încheia contracte de muncă cu noi, în temeiul unei obligații legale: nume, prenume, domiciliu, data și locul nașterii, coordonatele actului de identitate, acte de studii, cazier judiciar (atunci când este cazul).

2.2. Pentru a comunica cu dumneavoastră

Pentru a putea comunica cu dumneavoastră în timp util vă putem solicita numărul de telefon și adresa de poștă electronică.

  1. Dacă doriți să vă angajați la PARC Hotels

Utilizăm datele personale conţinute în CV-urile pe care le primim pentru a evalua calificările solicitanţilor pentru o poziţie în cadrul PARC Hotels, inclusiv în ceea ce priveşte programele noastre de „internship”. Ne bazăm prelucrările pe interesul de potențială încheiere și derulare a unui contract de muncă.

Categoriile de date prelucrate în contextul relaţiei noastre cu dumneavoastră sunt numele, adresa de poştă electronică, telefonul, faxul, adresa, datele personale incluse în CV, detaliile privind educaţia şi instruirea, calificările profesionale, precum şi alte date cu caracter personal pe care ni le puteţi furniza direct.

  1. Dacă sunteți un partener de afaceri / furnizor

4.1. Pentru a ține legătura cu dumneavoastră

Utilizăm datele dumneavoastră personale pentru a păstra contactul direct și a menţine relaţia contractuală cu dumneavoastră. Colectăm aceste date având ca temei încheierea de contracte comerciale.

4.2. Comunicarea cu dumneavoastră

Utilizăm datele dumneavoastră de contact pentru a comunica cu dumneavoastră cu privire la orice probleme relevante legate de relația noastră contractuală.

4.3. Obligație legală

În anumite situații vă putem solicita unele date cu caracter personal în temeiul unei obligații legale, impuse de legislația în vigoare.

  1. Dacă sunteți un vizitator în spațiile PARC Hotels SA

Utilizăm datele dumneavoastră personale pentru a asigura securitatea, bunurilor şi personalului nostru. În acest caz, ne bazăm procesarea datelor pe interesul legitim al PARC Hotels SA, și anume protecția acestor spații, active și personal.

Categoriile de date prelucrate în acest context sunt numele dumneavoastră precum şi alte date cu caracter personal pe care ni le puteţi furniza direct, la solicitarea noastră, precum și imaginile dumneavoastră înregistrate cu ajutorul sistemului de supraveghere video.

  1. Dacă sunteți utilizator al site-urilor noastre interne vitalityclub.ro , ramadaplazabucharest.ro , www.ramadabucharestparc.ro

Folosim datele personale pe care le colectăm de la dumneavoastră atunci când vizitaţi site-urile nostru de internet în scopul de a monitoriza traficul şi de a îmbunătăţi conţinutul site-urilor. Ne bazăm în această activitate de procesare a datelor pe interesul nostru legitim de a asigura buna funcţionare a site-urilor noastre de internet, precum şi îmbunătăţirea acestora.

Categoriile de date prelucrate în acest context sunt ora și data accesării unui site Internet și adresa IP de la care a fost accesat site-ul respectiv.

Temeiurile de prelucrare a datelor cu caracter personal pot fi: o obligație legală (în cazul în care PARC Hotels este obligată legal să divulge anumite date cu caracter personal autorităților publice), executarea unui contract încheiat de PARC Hotels în contextul unei anumite tranzacții sau interesul legitim al PARC Hotels de a efectua o tranzacție în cel mai eficient mod.

Serviciul de rezervare online este asigurat de către francizorul Brandului RAMADA prin intermediul website-ului său, iar când veți accesa acest serviciu termenii și condițiile care se aplică sunt cele de pe acel website. Vă sfătuim să îi consultați direct la adresa: https://www.wyndhamhotels.com/ramada

  1. Furnizarea de date cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal solicitate de catre PARC HOTELS prin formulare/contracte este obligatorie, cu exceptia cazului in care prelucrarea datelor se intemeiaza pe acordul Clientului (de ex: in caz de marketing direct sau luarea de decizii automate care produc efecte juridice sau efecte similare semnificative si care nu sunt necesare executarii unui contract sau indeplinirii unei obligatii legale), caz in care vei fi informat ca furnizarea datelor, respectiv a acordului este optionala.

In celelalte cazuri, refuzul dvs. va determina imposibilitatea PARC HOTELS SA de a furniza serviciile sau produsele dorite.

Dacă furnizați PARC Hotels date cu caracter personal ale altor persoane fizice, vă rugăm să comunicați acestora, înainte de o astfel de furnizare de date, modalitatea în care Parc Hotels intenționează să proceseze datele lor cu caracter personal, așa cum este descris în această politică de confidențialitate.

  1. Transmiterea de date cu caracter personal către terți

Deși, ca o regulă generală, noi nu divulgăm datele dumneavoastră personale către terţi, există posibilitatea:

-de a dezvălui datele de contact către furnizorii noștri de servicii de marketing (numai cu consimțământul dumneavoastră);

-de a dezvalui datele dumneavoastra de contact francizorului Ramada – numai daca doriti sa va inscriem in programul de fidelizare al acestuia;

-de a dezvălui datele de contact către furnizorii noștri de servicii de IT de sondare a gradului de satisfacție;

-dacă există obligația legală de transmitere a datelor personale relevante către autorităţi publice, în contextul furnizării de către noi a serviciilor solicitate de dumneavoastră, autorităților guvernamentale pentru a ne respecta obligațiile reglementare, este posibil să divulgăm datele autorităților relevante, de exemplu în scopul combaterii actelor de terorism și prevenirii spălării de bani.

Autoritățile către care suntem obligați prin lege să comunicăm datele dvs. pot fi:

  • Autorităților publice, de reglementare și organismelor de supraveghere
  • Autoritățile fiscale
  • Autorităților judiciare/de investigație, cum ar fi poliția, procurorii publici, tribunalele și organismele de arbitrare, la cererea expresă și legală a acestora.
  • Avocaților și auditorilor companiei.
  1. Durata procesării și păstrării datelor cu caracter personal

Intenţionăm să păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pentru o perioadă cât mai scurtă de timp, atât cât ne sunt necesare în scopul pentru care le-am solicitat inițial – de regulă 36 de luni.

Există însă situații în care legislația în vigoare impune păstrarea anumitor seturi de date pe perioade mai îndelungate de timp si pentru această perioadă, folosim soluții fezabile, ca de exemplu arhivarea securizată.

  1. Drepturile dumneavoastră

În calitate de titular al datelor cu caracter personal, RGPD vă oferă o serie de drepturi, inclusiv:

  • dreptul de acces vă permite să obţineţi confirmarea faptului că datele dumneavoastră personale sunt prelucrate de către noi şi, dacă este afirmativ, care sunt detaliile relevante ale acestor activităţi de prelucrare;
  • dreptul de rectificare – vă permite să rectificaţi datele dumneavoastră personale dacă sunt incorecte;
  • dreptul la ştergere – vă permite să obţineţi ştergerea datelor dumneavoastră personale în anumite cazuri, ca de exemplu:
  • dacă datele nu mai sunt necesare în legătură cu scopurile pentru care au fost colectate);
  • dacă procesarea s-a bazat pe consimţământul dumneavoastră şi dacă v-aţi retras consimţământul, consimţământul dumneavoastră a expirat sau în cazul în care nu mai există un temei juridic pentru procesarea datelor dumneavoastră personale
    • instanţă sau o autoritate de reglementare a decis că datele dumneavoastră cu caracter personal în cauză trebuie şterse;
    • dacă se dovedește că datele dumneavoastră personale au fost prelucrate în mod ilegal
  • dreptul la restricţionare – vă permite să obţineţi restricţia de procesare a datelor dumneavoastră cu caracter personal în anumite cazuri (de exemplu, atunci când contestaţi acurateţea datelor dumneavoastră cu caracter personal, pentru o perioadă care ne permite să verificăm această acurateţe);
  • dreptul de a obiecta – vă permite să obiectaţi la procesarea ulterioară a datelor dumneavoastră cu caracter personal în condiţiile şi limitele stabilite de lege;
  • dreptul la portabilitatea datelor – vă permite să primiți datele cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat, într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și lizibil, sau să transmiteți aceste date unui alt operator de date.
  • dreptul la reclamații - în cazul în care nu sunteți satisfăcut de modul în care am răspuns solicitărilor dvs., aveți dreptul să faceți o reclamație. Dacă sunteți în continuare nemulțumit de reacția noastră la reclamația pe care ne-ați înaintat-o, puteți să o trimiteți mai departe către Responsabilul cu protecția datelor din cadrul PARC HOTELS SA. De asemenea, puteți contacta autoritatea pentru protecția datelor.

Suntem bucuroşi să vă asigurăm exercitarea acestor drepturi, cu excepţia cazului în care acest lucru se dovedeşte imposibil sau implică un efort disproporţionat.

Puteţi să vă exercitaţi drepturile menţionate mai sus şi să aflaţi mai multe despre astfel de drepturi prin depunerea la noi, în calitatea noastră de operator de date, o cerere scrisă către PARC Hotels SA, cu sediul social in Bucuresti, Bdul. Poligrafiei nr. 3-5, Sector 1, Telefon: 021-549 2000, Fax: 021-549 23 30 sau prin e-mail DPO@PARCHOTEL.RO

De asemenea, aveţi dreptul de a depune o plângere la autoritatea de protecţie a datelor.

Ne-am angajat să tratăm întotdeauna solicitările dumneavoastră cu cea mai mare atenţie şi puteți adresa orice întrebări pentru a primi răspuns în cel mai scurt timp posibil.

  1. Versiuni ale acestei politici de confidențialitate

Această Politică de Confidențialitate intră în vigoare din 25 mai 2018.

Prezenta politică de confidenţialitate se va completa cu prevederile Regulamentului UE 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date și al altor dispoziții de drept al Uniunii sau drept intern referitoare la protecția datelor.

Politica de Confidențialitate poate fi actualizată în funcție de modificările legislative ce pot apărea.